Autómentes nap volt Gyomaendrődön

Szerző: admin

Cikkek
Kategória

Korán reggel lezártuk a Hősök útja egy részét az autósok elől, mely szakasz a hétköznapokban igen forgalmas szokott lenni. Önfeledt játékba kezdtünk a gyerekekkel és nevelőikkel élveztük, hogy miénk az egész út, nem zavarnak bennünket az autók. Aszfalton rajzoltunk, táncoltunk, ügyességi sorversenyt játszottunk és kötelet húztunk kicsikkel és nagyokkal. Hőspontokat állítottunk fel a városvédő hősöknek a Szabadság téri buszpályaudvaron és a vasútállomáson, ahol almával köszöntöttük azokat, akik ezen a napon is a tömegközlekedést vagy kerékpárjukat használták, hogy eljussanak a célállomásukhoz. A rendőrség munkatársainak segítségével felmértük a gyerekek KRESZ tudását és kerékpárjukkal felfestett pályán kellett bizonyítaniuk ügyességüket. A mentősök egy próbababán prezentálták mi a teendő egy beteggel, aki segítségre szorul. Ezután a gyerekeknek kellett bemutatniuk mit tanultak és láttak. A délután folyamán a közönség bevonásával lehetett kipróbálni különböző edzésformákat. Az Oxygén Gym Crossfit csapata Szarka Robival tartott bemutatót az evezőpad helyes használatáról és a kettlebell-ről. Utánuk a zumbás lányok élükön Kovács-Rédai Tündivel vették át az utcát és fokozták a hangulatot, megtáncoltatva mindenkit a téren. Majd a Kangoo-s lányok Ökrös Barbi vezetésével folytatták a show-t. A végére a Siluett-es csajok Gyomaendrőd legjobb gyógytornászával, Kugyela Marcsival megmutatták hogyan kell átmozgatni elfáradt gerincünket.

Autómentes nap - „Nyeregbe -Gyoma” bringa túra
Forrás: (https://www.youtube.com/watch?v=8h7o2rd4ToY)

A bemelegítés megvolt, mindenki számára már csak egy regisztráción kellett részt venni, megmutatni a saját biciklit és végigtekerni a kijelölt útvonalon. A létszámunk közel 300 volt. A célba érés után Polgármester úr kihúzta a szerencsés nyertest, aki hazavihette az új túra kerékpárt, melyhez még egyszer gratulálunk! Az idei év mottójának - „A mi utcánk a mi jövőnk” eleget tettünk, környezettudatosan töltöttük el a napot és reméljük jó példával jártunk el a gyerekek előtt is.

Cikk, fotó: Makra Tünde

Kapcsolódó képek

Ossza meg ismerőseivel!

Kövess minket a Facebookon!

Új hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.